השר אלקין: "מנדלבליט או אשכנזי צריכים לדרוש לפרסם את ההקלטה"

    אסתי פלד 1 Comment on השר אלקין: "מנדלבליט או אשכנזי צריכים לדרוש לפרסם את ההקלטה"

    השר זאב אלקין בריאיון ל'מהדורה המרכזית' מבקר את החלטת ימינה ללכת לאופוזיציה, "שהיו להם 12 מנדטים הם דרשו את החינוך, ועכשיו קיבלו אותו עם 6 מנדטים"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר להגנת הסביבה, ירושלים ומורשת התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס להודעת ימינה על ההליכה לאופוזיציה, "אני מאוד מצטער על כך. ההצעה שלנו הייתה סופר הוגנת מכלל המפלגות". לדבריו, "הם קיבלו את תיק החינוך הם עם 12 מנדטים הם קיבלו 12 מנדטים זה שר יותר בכיר מש"ס ומיהדות התורה".

    אלקין מבהיר כי "בימינה ידעו שהם יצטרכו לעזוב את תיק הביטחון וזה נאמר בהודעה ברורה". אלקין מתפלא מדוע לא חושבים כי לליכוד גם יש צורך למנות שרים מהמפלגה, "גם בליכוד יש תיאבון, יש היום 16 שרים לליכוד אנחנו נישאר עם ימינה עם 10 שרים. מתוך העשרה 4 יחזיקו במשרדים קטנים. כולם כולם הלכו אחורה".

    על השאלה האם הרב פרץ ייתכן ויצטרף לבד לקואליציה, "אני לא ידוע אם הרב פרץ יכנס באופן יחידני לממשלה זה לא הגיוני".

    על תמלול ההקלטה שפרסמה איילה חסון על שיחת מנדלבליט-אשכנזי, אומר השר אלקין: "אני נגד האזנות סתר, ובכלל זה משחית את התרבות הפוליטית. אבל ברגע שיש הקלטה וזה מעלה שאלות גדולות, זה לא קשור לפוליטיקה. אשכנזי או מנדלבליט בעצמם צריכים בעצמם לבוא ולבקש לחשוף את ההקלטות, בכדי להסיר את העננה הכבדה מעל הפרשה. וכלל אנחנו צריכים למצוא כלים להמעיט בשימוש בהקלטות סתר".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יש להסכים עם אלקין בדרישה לחקור את "פשעי מנדלבליט".
      מעניין שלא "העז" לצייץ נגד אדונו – בדרישה לחוקרו ולהשעותו.